Novel : All About Rachel [Spell&SleepingBags]
posted by Zakiah Akma February 24, 2013 0 comments


Pernah dengar novel tu tak ?? Buku ni dari UK tau ! *Bukan Ulu Klang ek !* Cerita ni ada episod . Tapi saya beli satu je . Tu pun masa ade jualan murah dekat Carrefour dulu . Dah lama dah buku tu . Best cerita dia !! Pasal dunia magik , pasal kawan2 dan kisah dia menariklah !!



Akhir2 cerita ni ... buat saya nak menangis . Watak utama dia kena tipu dengan saudara dia sendiri selepas diorang berdua bertukar badan . Saudara dia tu pro dalam magik2 ni . Yang Rachel (watak utama) .. biasa2 je . Adik Rachel ni tau yang Rachel (dah jadi Liana [saudara Rachel yang jahat tu])mempergunakan dia .
Sampai situ je saya baca . Kalau saya ada masa ... saya akan buat cerita dia . Okey ?


KLIK SINI kalau nak tahu pasal buku tu !


design by Wanaseoby. edit by Zakiah Akma.