Suka dia !
posted by Zakiah Akma March 23, 2013 0 comments
 


Tak caya ! Tak caya ! >///< . 
Saya jatuh cinta lagi ke ni ? Adakah Allah nak menguji saya ? Saya dah suka orang lain selain si DIA !! That can't be true ! Budak lelaki yang saya suka *suka je , bukan cinta* tu , lebih muda daripada saya . Dia form 1 sekarang . Same school as me . Setiap kali saya bertugas kat PSS , saya asyik tengok dia dari atas je . Comel orangnya ! Tak leh bagitahu klu dia . Nanti senang nak cam dia ! ehee . Anak mak !! *kawan saya , Naimi yang kata* sebab dia selalu pergi sekolah dengan mak dia . Tapi , tak apa . Dia comel .

Dia sempurna tau ! Comel , hensem , *pendek atau tinggi saya tak kisah* , . Dulu , adik saya kata dia ketua pengawas kat sekolah rendah . Terkejut beruk saya ! Pastu , adik saya kata lagi , dia pun ketua pengawas dekat sekolah agama . Hm . Pandai jugak budak tu ! >////< 

Oklah . Saya post tentang dia je . Saya dah TER-bagi klunya . Sakai . 
Annyeonghigyeseyo ! Pyongg ~


design by Wanaseoby. edit by Zakiah Akma.