It's a beautiful day.
Happy :D
posted by Zakiah Akma April 27, 2013 1 comments
 
 


Alhamdulillah :) Habis jugak lawatan hari ni . Penat jugakla ! Banyak dugaan yang menimpa saya hari ni . Perkara paling best , tengok cerita ... kisah pasal Sudin dengan Roy kat dalam bas tadi . Lepas tu , beli shampoo untuk hilangkan kelemumur dengan coklat .Baru tahu macam mana nak buat coklat ! ahahahahah . Janji best la hari ni . Walaupun , ade kemalangan kecil kat dalam bas tadi , sedikit pun tak menjejaskan kegembiraan saya . Saya pun nak terikut muntah jugak . Kalau dua2 muntah , susah la pulak kan ? Nasib baik dah sampai kilang extreme (coklat) . Tahan nafas selama 6 minit dalam bas tadi . Fuh ~ Mesti ade yang tak paham kan ? Okey . Macam ni . 

Mula2 , kitaorang semua gerak pergi ke tempat pertama ialah tempat Radio Televisyen Malaysia (RTM) . Kitaorang tengok banyak studio yang ditunjukkan . Best ! Dah tahu dah teknik tu ! Muahahaha ! Lepas tu , pergi kilang Evergrass pulak . Kat situ la beli shampoo kelemumur . Dia ade bagi minum air teh hijau . Ramai yang nak termuntah minum air tu . Bila minum air tu , dia akan keluarkan toksik . Sebab tulah ade budak muntah tadi . Lepas ke kilang Evergrass , pergi kilang Extreme (coklat) . Beli coklat RM6 ngan RM2 je . Malas nak beli yang mahal2 punye :) Akhir sekali , pergi Planetarium . Best la ! Walaupun sorang2 jalan2 sekeliling . Lepas tu main bayang2 . Kena lindungi bumi dari roket . Cikgu pun join ! Muahahahahah XD . Nak tengok gambar2 ? Jom ! *WOO! Ayat dia kemain panjang lagi ~*




 


Bergambar dengan abg Bad . Ni time dah habis melawat bangunan RTM .*saya tak termasuk*

Ni je la gambar yang saya nak tunjuk . Yang lain , saya akan update . Kalau teringin sangat la nak tengok ! Bye !





 
design by Wanaseoby