It's a beautiful day.
Last Friday of 2014..
posted by Zakiah Akma December 26, 2014 0 comments


Assalamualaikum and Annyeonghaseyo. Today is the last Friday of 2014. Next week dah masuk tahun 2015.. Sekarang, Zie rase sedih jugakla sebab kita dah nak tinggalkan 2014 ni. Tahun ni ... banyak buat Zie berubah sedikit demi sedikit. Zie rase bahagia, sedih, gembira sgt pada tahun ni. Banyak kenangan. Nanti pun dah tak jumpe winpeach lagi. (crush). Hoho. Kelas pon tak tau kelas mana lagi ni. Harapnye dapat kelas yg okey. Zie sebenarnya tak kisah dapat kelas mana, sebab sama je kan? Cuma cara belajar tu lain.

So, apa azam korang utk tahun 2015? Azam Zie...... rahsia >.< Zie cuma nak lupakan kesilapan yang pernah Zie buat dulu dan perbaiki kesilapan tersebut. Amboi ayat! Zie pun ade beli pencil case ade quote cmtu. Tapi dalam eng la. Hoho. Walau pape pun, Zie takkan lupekan tahun 2014 buat selama-lamanya!!


design by Wanaseoby