It's a beautiful day.
Jamuan raya SPBT
posted by Zakiah Akma August 23, 2015 0 comments






 


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo!!! Wuuuuu! Semalam best! >.< Dapat makan sedap! Makan agar-2 mak Nai buat. Tapi, agar-2 buah tak dapat rasa :'( Semua ngap sampai dah habis... hahaha. Terima kasih uztazah sebab masakkan makanan untuk kitaorang yang dah macam kanak-kanak ribena yang kebuluran. Semua member makan sampai 3 pinggan,. sampai Zie je satu pinggan? Hahahah. Zie makan dua pinggan je. Roti jala dengan bihun. Tak larat rasanya nak ngap lagi. 

Bila selesai makan, takde buat kerja sangat dekat SPBT. Semua dok layan lagu. Zie apalagi kpop lah! Yeah. Semalam jugak dapat tengok dia dari jauh je. Rase nak terjun and tegur dia tapi, tak mampu :p 

Papepun, Zie enjoy moments semalam! Dah lama tak rasa suasana meriah macam tu dekat SPBT. Nanti bila form 5 dah nak SPM, kitaorang memeriahkan lagi SPBT sebab sibuk dengan buku teks T^T

Papai ! \^o^/



Labels:

design by Wanaseoby